Результат надання послуги: Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.
Суб’єкт надання послуги: АО Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Посилання на законодавчі акти державного рівня:
Посилання на законодавчі акти місцевого рівня:
Підстава для отримання послуги: Звернення фізичної особи – підприємця або уповноваженої нею особи (далі – заявник)
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: 1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів.
Вартість послуги: Платно
Строк надання послуги: 1
Дні виконання: робочі
Перелік підстав для відмови у наданні послуги: Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;
документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
подані документи суперечать вимогам законів України.
Можливі способи отримання відповіді (результату): Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
Термін дії послуги:
Коментар: За проведення державної реєстрації змін до відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної
особи – підприємця сплачується адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:
у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів;
у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів.
Адміністративний збір та плата за державну реєстрацію змін до відомостей у скорочені строки справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень.
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.
Строк надання адміністративної послуги:
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації:
Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
невідповідність документів вимогам, установленим
статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань;
невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;
несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі.