Картка послуги на e-services

Результат надання послуги: Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

Суб’єкт надання послуги: АО Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради

Посилання на законодавчі акти державного рівня:

Посилання на законодавчі акти місцевого рівня:

Підстава для отримання послуги: Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник)

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • Заява про державну реєстрацію переходу з власного установчого документа на діяльність на підставі модельного статуту
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі модельного статуту
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника юр. особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юр. особи
  • Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідку на постійне чи тимчасове проживання
  • У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі, представником додатково подається примірник оригіналу (нот. засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  • Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність
  • Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: 1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
    2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів.

    Вартість послуги: Безоплатно

    Строк надання послуги: 1

    Дні виконання: робочі

    Перелік підстав для відмови у наданні послуги: Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
    документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
    у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
    не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
    документи суперечать вимогам Конституції та законів України.

    Можливі способи отримання відповіді (результату): Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
    За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі*.
    У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

    Термін дії послуги:

    Коментар: Строк надання адміністративної послуги:
    Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
    Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
    Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

    Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації:
    Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
    невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
    невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
    подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

    *Після впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, створеного відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»


    Документи: