Картка послуги на e-services

Результат надання послуги: Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в електронній формі – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;
повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

Суб’єкт надання послуги: АО Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області

Посилання на законодавчі акти державного рівня:

Закон України №554/97-ВР від 07.10.1997 р. Про професійних творчих працівників та творчі спілки
Закон України №755-IV від 15.05.2003 р. Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Постанова КМУ №1133 від 25.12.2015 р. Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у скорочені строки
Постанова КМУ №99 від 11.02.2016 р. Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги
Наказ №15/5 від 06.01.2016 р. Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Наказ №359/5 від 09.02.2016 р. Мін’юст України. Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
Наказ №784/5 від 23.03.2016 р. Мін’юст України. Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи

Посилання на законодавчі акти місцевого рівня:

Підстава для отримання послуги: Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник)

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до ЄДР, невід’ємною частиною якого є реєстр учасників засідання уповноваженого органу
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу засідання керівного органу громадського формування, на якому було скликано засідання вищого органу управління, у разі держ. реєстрації змін до відомостей про громадське формування
  • Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, – у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування
  • Відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків, посада, контактний номер телефону та ін.) – у разі внесення змін до складу керівних органів
  • Документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку
  • Установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі
  • Для державної реєстрації змін до відомостей про юр. особу, що містяться в ЄДР, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у гром. формуванні керівника (члена керів. органу) така особа подає копію заяви до відповідних статутних органів гром. формування
  • У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі, представником додатково подається примірник оригіналу (нот. засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  • Якщо документи подаються особисто,заявник пред’являє свій паспорт громадянина України,або тимчасове посвідчення громадянина України,або паспортний документ іноземця,або посвідчення особи без громадянства,або посвідку на постійне або тимчасове проживання
  • Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: 1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
    2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

    Вартість послуги: Платно

    Строк надання послуги: 30

    Дні виконання: робочі

    Перелік підстав для відмови у наданні послуги: Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
    невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
    невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
    невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;
    подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання
    Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
    у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
    не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
    документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
    документи суперечать статуту громадського формування;
    невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону

    Можливі способи отримання відповіді (результату): Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
    У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

    Термін дії послуги:

    Коментар: За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), сплачується адміністративний збір у розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати.
    За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
    Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:
    у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів;
    у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів.
    Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень.


    Документи: