Картка послуги на e-services

Результат надання послуги: Рішення державного реєстратора, інформація з Державного реєстру прав в електронній та (за бажанням заявника) в паперовій формі

Суб’єкт надання послуги: АО Відділ реєстрації майнових прав управління у сфері державної реєстрації Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради

Посилання на законодавчі акти державного рівня:

Посилання на законодавчі акти місцевого рівня:

Підстава для отримання послуги: Звернення замовника

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна формується уповноваженою особою органу державної реєстрації прав
  • Документ, що посвідчує особу::

  • документ, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
  • національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця (у разі, коли заявником є іноземець);
  • службове посвідчення (у разі, коли заявником є державний службовець або посадова особа місцевого самоврядування, під час виконання посадових обов’язків);
  • Документ (примірник оригіналу або нотаріально засвідчена копія), що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи (у разі подання заяви уповноваженою на те особою)
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку в паспорті)
  • Копія паспорта та ідентифікаційного номера уповноваженої особи (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)
  • Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: 1. Особисто (або уповноваженою особою) шляхом звернення до органу державної реєстрації прав або ЦНАПу.
    2. Шляхом подання заяви в електронній формі через веб-портал Міністерства юстиції України за умови ідентифікації такої особи (фізичної або юридичної) з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи

    Вартість послуги: Безоплатно

    Строк надання послуги: 1

    Дні виконання: робочі

    Перелік підстав для відмови у наданні послуги: У задоволенні заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна може бути відмовлено в разі, коли:
    – безхазяйне майно не підлягає обліку відповідно до закону;
    – із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна звернулася неналежна особа;
    – у Державному реєстрі прав наявні записи про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, щодо якого подано заяву про взяття на облік;
    – у Державному реєстрі прав відсутні записи про припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку з відмовою власника від права власності на таке майно (у разі, коли підставою для взяття на облік безхазяйного нерухомого майна є відмова власника нерухомого майна від свого права власності)

    Можливі способи отримання відповіді (результату): Шляхом звернення до адміністратора ЦНАП/органу державної реєстрації прав, на веб-порталі Міністерства юстиції України.
    Результат надання адміністративної послуги надається суб’єкту звернення або уповноваженій ним особі особисто під підпис при наявності документа, що посвідчує особу.

    Термін дії послуги:

    Коментар:


    Документи: