Результат надання послуги: Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
рішення про проведення державної реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань– у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;
рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.
Суб’єкт надання послуги: АО Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Посилання на законодавчі акти державного рівня:
Посилання на законодавчі акти місцевого рівня:
Підстава для отримання послуги: Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник)
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: 1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів*.*Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі.
Вартість послуги: Платно
Строк надання послуги: 15
Дні виконання: робочі
Перелік підстав для відмови у наданні послуги: Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
документи суперечать статуту громадського формування;
щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов’язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
Можливі способи отримання відповіді (результату): Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
Термін дії послуги:
Коментар: За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), сплачується адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:
у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом 10 робочих днів після надходження документів;
у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом семи робочих днів після надходження документів.
Адміністративний збір та плата за державну реєстрацію змін до відомостей у скорочені строки справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.
У разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.
Строк надання адміністративної послуги:
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.
Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації:
Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;
подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.