Роз’яснення деяких питань забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

року №681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» встановлено, що до введення в дію Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва в частині створення інвентаризаційних справ, матеріалів технічної інвентаризації, технічних паспортів закінчених будівництвом об’єктів та їх частин (житлових та нежитлових приміщень), об’єктів незавершеного будівництва, укладення електронних договорів про проведення технічної інвентаризації та вчинення інших дій щодо цих документів з 01 серпня 2021 року:

– фізичні особи-підприємці або юридичні особи, які відповідно до частини другої статті 39-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проводять технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна, вносять до електронного кабінету користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомості про проведену технічну інвентаризацію об’єкта нерухомого майна;

– суб’єкти державної реєстрації прав під час надання послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

використовують дані про об’єкт нерухомості, право на який підлягає реєстрації, з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Враховуючи вищенаведене, у разі подання заявником технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна чи об’єкт незавершеного будівництва державним реєстратором прав на нерухоме майно з 1 серпня 2021 року ОБОВ’ЯЗКОВО має забезпечуватися перевірка інформації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва про результати проведення технічної інвентаризації. При цьому законодавством НЕ ВСТАНОВЛЕНО БУДЬ-ЯКИХ ВИЙНЯТКІВ в залежності від дати проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна чи складання відповідного технічного паспорта.