Картка послуги на e-services

Результат надання послуги: Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
рішення про проведення державної реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;
рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

Суб’єкт надання послуги: АО Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)

Посилання на законодавчі акти державного рівня:

Закон України №554/97-ВР від 07.10.1997 р. Про професійних творчих працівників та творчі спілки
Закон України №755-IV від 15.05.2003 р. Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Наказ №3268/5 від 18.11.2016 р. Мінюст України. Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Наказ №359/5 від 09.02.2016 р. Мін’юст України. Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
Наказ №784/5 від 23.03.2016 р. Мін’юст України. Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
Наказ №368/5 від 05.03.2012 р. Про затвердження Вимог щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу

Посилання на законодавчі акти місцевого рівня:

Підстава для отримання послуги: Звернення уповноваженого представника (далі – заявник)

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи
  • заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою, затвердженою відповідно до законодавства, – за бажанням заявника
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників а у випадках, передбачених законом, – рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи
  • Відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків, посада, контактний номер телефону та ін.) – у разі внесення змін до складу керівних органів
  • Установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа
  • Документ, що підтверджує внесення адміністративного збору
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або виділу
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу
  • документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, – у разі створення юридичної особи в результаті виділу
  • документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу
  • У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  • Якщо документи подаються особисто,заявник пред’являє свій паспорт громадянина України,або тимчасове посвідчення громадянина України,або паспортний документ іноземця,або посвідчення особи без громадянства,або посвідку на постійне або тимчасове проживання
  • Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність
  • Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: 1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
    2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів**

    Вартість послуги: Платно

    Строк надання послуги: 30

    Дні виконання: робочі

    Перелік підстав для відмови у наданні послуги: Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
    невідповідність документів вимогам, установленим
    статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;
    невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
    Перелік підстав для відмови у державній реєстрації Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
    у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
    документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
    не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
    документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
    порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи;
    невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
    невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

    Можливі способи отримання відповіді (результату): Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
    За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
    У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

    Термін дії послуги:

    Коментар: За державну реєстрацію сплачується адміністративний збір у розмірі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
    За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
    Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень.
    Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 30 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.
    Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.
    Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
    Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.


    Документи: