Картка послуги на e-services

Результат надання послуги: Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
рішення про проведення державної реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

Суб’єкт надання послуги: АО Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)

Посилання на законодавчі акти державного рівня:

Закон України №2365-III від 05.04.2001 р. Про політичні партії в Україні
Закон України №755-IV від 15.05.2003 р. Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Постанова КМУ №1133 від 25.12.2015 р. Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у скорочені строки
Наказ №359/5 від 09.02.2016 р. Мін’юст України. Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
Наказ №784/5 від 23.03.2016 р. Мін’юст України. Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи
Наказ №368/5 від 05.03.2012 р. Про затвердження Вимог щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу
Наказ №3268/5 від 18.11.2016 р. Мінюст України. Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Посилання на законодавчі акти місцевого рівня:

Підстава для отримання послуги: Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник)

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення уповноваженого органу управління юр. особи про зміни, що вносяться до ЄДР юр. осіб, фіз. осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації
  • Відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків, посада, контактний номер телефону та ін.) – у разі внесення змін до складу керівних органів
  • Документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку
  • заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою, затвердженою відповідно до законодавства, – за бажанням заявника
  • Для державної реєстрації змін до відомостей про юр. особу, що містяться в ЄДР, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у гром. формуванні керівника (члена керів. органу) така особа подає копію заяви до відповідних статутних органів гром. формування
  • У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі, представником додатково подається примірник оригіналу (нот. засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  • Якщо документи подаються особисто,заявник пред’являє свій паспорт громадянина України,або тимчасове посвідчення громадянина України,або паспортний документ іноземця,або посвідчення особи без громадянства,або посвідку на постійне або тимчасове проживання
  • Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність
  • Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: 1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
    2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

    Вартість послуги: Платно

    Строк надання послуги: 10

    Дні виконання: робочі

    Перелік підстав для відмови у наданні послуги: Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
    невідповідність документів вимогам, установленим
    статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;
    подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання;
    невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
    невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
    Перелік підстав для відмови у державній реєстрації Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
    у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
    не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
    документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
    документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
    невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
    документи суперечать статуту громадського формування

    Можливі способи отримання відповіді (результату): Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
    За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
    У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

    Термін дії послуги:

    Коментар: За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою) сплачується адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
    За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
    Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:
    у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом семи робочих днів після надходження документів;
    у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом пяти робочих днів після надходження документів.
    Адміністративний збір та плата за державну реєстрацію змін до відомостей у скорочені строки справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень.
    Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.
    У разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.
    Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 10 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.
    Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
    Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення


    Документи: