Компенсація надається фізичним особам – громадянам України віком від 18 років, які є власниками жилих приміщень приватного житлового фонду і безоплатно розміщували в цих приміщеннях  внутрішньо переміщених осіб.

Важливо, що власник житлового приміщення не повинен мати заборгованість по оплаті житлово-комунальних послуг по цьому приміщенню.

Для внесення відомостей до Реєстру жилих приміщень, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб на території Дніпровської міської ради, власник приміщення подає до адміністрації району Дніпровської міської ради за місцем розташування житлового приміщення заяву та документ, що підтверджує право власності на житло. У заяві зазначаються ПІБ кожної з розміщених осіб та додаються копії документів, які посвідчують їх особу.

Власник житлового приміщення для отримання компенсації подає до адміністрації району Дніпровської міської ради заяву, реквізити банківського рахунку для зарахування компенсації та також документ, що підтверджує відсутність заборгованості за оплату житлово-комунальних послуг на перше число місяця, за який надається компенсація. Це може бути довідка про відсутність заборгованості або роздруківка  інформації з “Особистого кабінету” споживача житлово-комунальних послуг.

Заява може подаватися в паперовій формі або засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів з використанням електронного цифрового підпису.