Відповідно до рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради  від 18.12.2018 №1294 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.01.2018 № 27 «Про затвердження Порядку видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб» (зі змінами),

комунальні підприємства, виконавчі органи міської ради та структурні підрозділи районних у місті рад, що використовують у межах повноважень для виконання покладених на них функцій та завдань довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, до 02.01.2019 зобов’язано отримати обмежений доступ до Електронної картотеки обліку зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (далі – Електронна картотека) відповідно до Порядку надання обмеженого доступу, підключення і використання у межах повноважень Електронної картотеки обліку зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 19.06.2018 № 562, зі змінами.

Тобто з 02.01.2019 зазначені вище органи та установи не мають права запитувати довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, а повинні підключитися до Електронної картотеки та отримувати дану інформацію самостійно.