Оновлений Центр надання адміністративних послуг м. Дніпра “Лівобережний”

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.
про відділ Центру надання адміністративних послуг м. Дніпра
«Лівобережний»

Оновлене приміщення відділу Центру надання адміністративних послуг м. Дніпра «Лівобережний» відкрито 01 листопада 2016 року.

Приміщення ЦНАП – сучасний та комфортний офіс для громадян і бізнесу, в якому зручно за допомогою 12 адміністраторів можна отримати
208 адміністративних послуг органів місцевого самоврядування, територіальних органів державної виконавчої влади та виконавчих органів міської ради.

В грудні 2016 року планується надання через ЦНАП послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. В 2017 році планується надавати послуги Державної міграційної служби.

Площа ЦНАП – 240 м². Центр має чіткий поділ на зони очікування, інформування та обслуговування клієнтів, 12 облаштованих робочих місця для адміністраторів, інформаційну рецепцію на 2 робочих міста адміністратора, 4 робочих місця для консультантів.

Головні характеристики ЦНАП:

  • достатній перелік послуг, який включає найбільш важливі та популярні послуги серед громадян;
  • доступ до повної інформації про всі адміністративні послуги та дозвільні процедури в ЦНАП,у тому числі через мережу Інтернет;
  • комфортне приміщення та некабінетна система обслуговування(зони прийому, інформування, очікування й обслуговування);
  • консультування, прийом документів і видача оформлених результатів адміністративних послуг через одну посадову особу– адміністратора;
  • контроль за строками оформлення адміністративних послуг через адміністратора;
  • зручні години прийому відвідувачів;
  • зручності для людей з особливими потребами.

 

З метою забезпечення зручного для клієнтів режиму роботи Центр працює за розширеним графіком – 52 години 45 хвилин на тиждень без обідніх перерв: понеділок, вівторок, четвер з 9.00 до 18.00, середа з 9.00 до 20.00, п’ятниця – з 9.00 до 16.45, у суботу – з 9.00 до 16.00.

 

Опрацювання справ здійснюється у програмно-технічному комплексі облдержадміністрації «Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області», який має особистий кабінет клієнта для відслідковування стану розгляду справ. Про готовність документів клієнт повідомляється за допомого SMS-повідомлень.

Електронна система керування чергою здійснює чіткий розподіл клієнтів за потоками та вікнами прийому, регулює навантаження на персонал. Громадяни також мають можливість за допомогою електронної системи бронювати необхідний день та годину для подачі документів.

Оплату тих послуг, за які згідно з вимогами чинного законодавства справляється адміністративний збір, клієнти можуть здійснювати на місці. Банківський термінал спеціально адаптований під оплату послуг за принципом «двох дотиків».

З дати відкриття ЦНАП в новому приміщенні, клієнтами Центру стали763 особи.
ЦНАП є партнером волонтерського проекту «Портал державних послуг iGov» – сервісу подачі та отримання документів у сфері державних послуг через мережу Інтернет.

Результат надання адміністративної послуги замовники отримують на електронну пошту або забирають оригінал документа особисто у ЦНАП після отримання SMS-повідомлення про виконання послуги.

Крім цього, запроваджено можливість отримання результату послуги за допомогою поштового зв’язку.

ЦНАП з липня 2016 року розпочав надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та легалізації громадських формувань.

Крім цього, запроваджено надання через інтернет портал iGov.org.ua таких послуг, як:
– видача довідки про склад сім’їабо зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
– видача довідки про використання житлових чеків під час приватизації державного житлового фонду;
– видача довідки про відсутність паюдовідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
з можливістю отримання результату надання послуги за допомогою ДД УДППЗ “Укрпошта”.

Тобто суб’єкт звернення не виходячи з дому має можливість замовити вищезазначену послугу через портал iGov.org.ua та отримати результат поштою.

З метою забезпечення реалізації ефективного державного захисту конституційних прав, свобод та законних інтересів громадян, рівного доступу до правосуддя незахищених та найменш охоплених правовою допомогою верств населення та розширення можливостей доступу до безоплатної вторинної правової допомоги для малозабезпечених громадян м. Дніпра, вживаються заходи щодо розміщення у ЦНАП представників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.