Відомості про мешканців міста Дніпра, які вже звертались з 05.05.2017 до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради за отриманням довідки про склад сім’ї, тобто надавали копії паспортів всіх зареєстрованих осіб у даному приміщенні, копію права власності на приміщення, копію будинкової книги та інші необхідні документи, внесено до Електронної картотеки.

Це дає можливість цим мешканцям звертатись до управлінь праці та соціального захисту населення у м. Дніпріта Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради за розрахунком субсидій та інших послуг соціального характеру без надання довідки про склад сім’ї.

Працівники управлінь праці та соціального захисту населення самостійно отримують відомості про склад сім’ї з Електронної картотеки.

Мешканцям міста, які не звертались за отриманням довідки про склад сім’ї, пропонуємо надати необхідний перелік документів (одноразово) до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур для внесення  відомостей до Електронної картотеки:

–  заяву встановленої форми (бланк та зразок заповнення заяви Ви можете знайти на цьому сайті в розділі “Послуги” в підрозділі “Зразки заяв у сфері реєстрації”);

– посвідчену особисто копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, у тому числі військовослужбовців; копію документа, що посвідчує особу іноземця, особу без громадянства, отримання статусу біженця чи притулку в Україні;

– посвідчену особисто копію облікової картки з реєстраційним номером платника податків;

– посвідчену особисто копію свідоцтва про народження дитини або свідоцтва про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 14-річного віку;

– посвідчені особисто копії паспортів усіх зареєстрованих осіб;

– посвідчену особисто копію документа про право власності або користування на житло;

– посвідчену особисто копію свідоцтва про шлюб (у разі зміни прізвища зареєстрованої особи);

– належним чином засвідчений (зокрема нотаріально) переклад документа, що посвідчує особу (у разі відсутніх у ньому даних українською мовою);

– посвідчені особисто копії документів про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видані органами Державної міграційної служби України;

– посвідчену особисто копію будинкової книги– для мешканців приватного сектора;

– інші документи, передбачені нормативно-правовими актами України.

Оригінали вищезазначених документів надаються для перевірки.

Приймальні департаменту з видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб розташовані за адресами:

– для обслуговування мешканців Амур-Нижньодніпровського та Індустріального районів – м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 29, к. 305;

– для обслуговування мешканців Соборного та Центрального районів – м. Дніпро, площа Шевченка, 7, к. 107, 110;

– для обслуговування мешканців Самарського району – м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 51, к. 105;

– для обслуговування мешканців Новокодацького району – м. Дніпро, вул. Караваєва, 13;

– для обслуговування мешканців Шевченківського та Чечелівського районів – м. Дніпро, вул. М. Грушевського, 70, к. 108;

– для обслуговування мешканців мкрн. Таромське – мкрн. Таромське, вул. Старий шлях, 5.

Графік прийому громадян – з понеділка по четвер з  09-00 год. до 18-00 год., п’ятниця з 09-00 год. до 16-45 год.

Відповідно пункту 1.8 Порядку видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 23.01.2018 № 27  працівникам управлінь праці та соціального захисту населення забороняється вимагати від суб’єктів звернень довідку про склад сім’ї, якщо відповідні дані містяться в Електронній картотеці.

Повноваження видачі довідок про склад сім’ї мешканцям гуртожитків, будинків закладів освіти, військових частин до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур не передавались.

Тобто довідки про склад сім’ї мешканці гуртожитків, будинків закладів освіти, військових частин отримують в тих самих службах, що і раніше.