Доводимо до Вашого відома, що рішенням виконавчого комітету міської ради від 24.11.2016 № 546 «Про затвердження Порядку видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб» (зі змінами) визначено уповноваженим органом з видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (далі – Довідка) департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (далі – департамент)

та житлово-експлуатаційним організаціям, іншим підприємствам, установам та організаціям, що забезпечували ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, до 01.01.2018 передати дані картотеки та інші архівні документи департаменту.

Враховуючи викладене, повідомляємо, що Довідки, видані житлово-експлуатаційними організаціями, іншими підприємствами, установами та організаціями після 01.01.2018,суперечать вимогам вищезазначеного рішення виконкому Дніпровської міської ради.

Тобто з 02.01.2018 довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб видає лише департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.